Кличко розповів, як у Києві впровадять новий ізраїльський контакт-центр для надання послуг киянам

«Система «розумне місто» працює в багатьох напрямах. Один із них – це сервіс надання послуг киянам. Ми зараз перебуваємо в одній з ізраїльських компаній, яка пропонує співпрацю з Києвом. Система зможе надавати велику кількість сервісів, які стануть більш ефективними, ніж 15-51. Йдеться про втілення проекту єдиної платформи для реагування на звернення киян щодо проблем в різних сферах – від ЖКГ до медичної допомоги, рятувальних та інших служб міста», – розповів мер Києва.

За його словами, ізраїльська технологія вже працює більш ніж в 30 містах світу, де цим сервісом користуються 40 мільйонів людей.

«Вся інформація збирається в один сервісний центр, який даватиме завдання різним департаментам. Усі дані автоматично висвічуються на екрані: місцезнаходження, проблеми, які фіксуються за допомогою фото- та відеозасобів. Я переконаний в тому, що Київ повинен бути сучасним містом з найкращими сервісами, тому ми зараз залучаємо всі нові досягнення, нові технології, щоб вони працювали на користь киян», – пояснив Кличко.

Comments are closed.