Вартість проїзду в Києві підняли через російського товариша Порошенка

Київський метрополітен був вимушений підняти вартість проїзду до 8 гривень через російського бізнесмена Павла Фукса, який товаришує з президентом України Петром Порошенком.

Про це повідомив журналіст Юрій Ніколов на своїй сторінці в Facebook.

За словами Ніколова, вартість проїзду наразі пов’язана з боргами перед народившимся у Харкові громадянином Росії. Самі борги з 2009 року по 2018 виросли з 360 млн до 1,96 млрд гривень.

«У 2009 році «Київський метрополітен» замовив прокладці «Укррослізинг» російські вагони метро за 1,3 млрд грн за лізинговою схемою. Тоді КРУ відразу сказало, що з цієї суми 770 млн – це чистий розпил коштів. І метрополітен з чистою совістю частину грошей вирішив не платити – 360 млн грн. Навіть при Януковичі ці гроші у киян злодії не віджали.

При Порошенко в «Укррослізинг» увійшов залетів до нас з Роіссії бандитський «гаманець» Фукс і виграв суд про віджимання боргу по злодійський «дельті». А тепер слідкуйте за наперстками – 360 млн боргу за вагони (зрозуміло), 110 млн боргу за лізинговими відсоткам (припустимо), 230 млн на інфляційні втрати (роки то пройшли). Але тут раптом вжух! і український госпсуд погодився з новою вимогою здирників – віджати у метро ще 1,2 млрд гривень на якийсь «коефіцієнт коригування». І сума боргу відразу зросла втричі – до 1,96 млрд грн. загалом», – написав журналіст.

Ніколов заявив, що через це обурився міський голова Віталій Кличко, який вимагав у Порошенка вплинути на Фукса, але нічого не вийшло і Мін’юст почав силою списувати з метрополітену сотні мільйонів гривень. Заради отримання грошей для «розпилу» підконтрольні міністру Павлу Петренку виконавці навіть арештовували каси метро.

У зв’язку з тим, що необхідно віддавати 1,96 млрд грн боргу, столична влада вирішила підняти вартість проїзду на 3 грн, з яких 2 грн за кожний проїзд піде у кишеню Фуксу. Виплачувати борг Києву прийдеться протягом трьох років.

За словами Ніколова, у цій ситуації також винні Генеральна прокуратура України, яка з 2009 року не довела корупційність схеми та колишній мер столиці Леонід Черновецький і бізнесмен Юрій Іванющенко, він же Єнакіївський, які й провернули цю схему.

Також журналіст зазначив, що у 2009 році метрополітен не мав боргів перед «Укррослізингом», оскільки був посередником, а купувала вагони Київрада. Оскільки з останньої дуже важко стягувати борги, то заради Фукса і після вказівки зверху метрополітен визнав себе боржником.

«Що відбувалося в суді. Метрополітен тупо визнав за собою борг по основному тілу боргу, але відмовлявся визнати коригування на курс валюти. Далі все було справою техніки – раз КП визнав за собою борг, то йому нарахують все інше.

Навіщо це робилося. «Укррослізинг» не міг просто так скачати гроші з Київради – між ними не було договірних відносин: він міг тільки вимагати в адмінсуді виконати Київраду рішення про переведення бюджетних грошей метрополітену. Але Київрада не погоджувала договір, що передбачає коригування на курс валют, а значить перевести цю частину грошей (а це відсотків 60 всього нинішнього боргу) його не можна було навіть теоретично. Тому для Фукса зробили так, як вчинили: комунальне підприємство визнало за собою борг, якого у нього не було», – написав Ніколов.

Як повідомлялося, у Києві 14 липня вартість проїзду на всі види транспорту піднялася до 8 гривень.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *